Cover jaarverslag 2016 van Stichting tegen Kanker

Dankzij wetenschappelijk kankeronderzoek zien we de behandelingen vooruitgaan, kunnen patiënten en hun familie rekenen op een steeds betere begeleiding, en zijn opsporing en preventie tegelijk hoopgevend en uitdagend. Stichting tegen Kanker speelt een belangrijke rol in elk van die drie domeinen, en dat niet alleen volkomen onafhankelijk, maar ook in alle transparantie. Onze expertise geniet dan ook nationaal en internationaal erkening. Kanker terugdringen? Daar werkt het hele team van Stichting tegen Kanker keihard aan, op een professionele, enthousiaste en integere manier.

Ontdek in ons jaarverslag al de acties die dankzij de vrijgevigheid van onze donateurs gerealiseerd werden in 2015.

8.1.JV2016
Brochure
Download PDF (7.15 MB)Laatst aangepast op: 22/06/2018

Josiane cancer sein métastasé