Jaarverslag 2017

Stichting tegen Kanker heeft als doel zijn drie grote domeinen te ondersteunen: onderzoek, opsporing en preventie. Sinds enkele jaren heeft de Stichting hulp aan de Vechters en overlevenden toegevoegd aan zijn missie: financiële, sociale en psychologische hulp.

De acties zijn steeds volkomen transparant en onafhankelijk uitgevoerd. De Stichting geeft, met inachtneming van zijn belangrijkste principes, extra middelen aan onderzoekers en aan iedereen die kankerpatiënten verzorgt.

Ontdek in dit jaarverslag alle acties van de Stichting in 2017, die dankzij de vrijgevigheid van onze donateurs zijn uitgevoerd.

Ons jaarverslag is ook digitaal beschikbaar op www.kanker.be/jaarverslag2017

8.1.JV2017
Download PDF (7.31 MB)Laatst aangepast op: 6/12/2018

Josiane cancer sein métastasé