Jaarverslag 2018

Onderzoek boekt vooruitgang in behandelingen. Zieken en hun naasten worden beter en beter begeleid. Screening en preventie blijven zowel hoopgevend als een uitdaging. Stichting tegen Kanker speelt een belangrijke rol in al deze domeinen, in alle onafhanke­lijkheid en transparantie. Onze expertise wordt nationaal en interna­tionaal erkend. Kanker terugdringen? Daar werkt het hele team van Stichting tegen Kanker keihard aan, op een professionele, enthou­siaste en integere manier.

Van hoop naar overwinning!

Ontdek in dit jaarverslag alle acties van de Stichting in 2018, die dankzij de vrijgevigheid van onze donateurs zijn uitgevoerd.

8.1. JV.2018
Download PDF (9.86 MB)Laatst aangepast op: 22/09/2020

Begin 2012 werd er bij Gustaaf Smans een poliep in de blaas weggenomen. Een routineprocedure eigenlijk, in eerste instantie was er dus niets aan de hand. Tot 4 april. Vlak voor een etentje voor zijn 40ste huwelijksverjaardag moest Gustaaf voor de uitslag nog even langs de uroloog. Het resultaat: kwaadaardige cellen in de blaaswand... en de start van een zware chemobehandeling en een lange revalidatie.Lees verder