Jaarverslag 2018 | Stichting tegen Kanker

Jaarverslag 2018

Onderzoek boekt vooruitgang in behandelingen. Zieken en hun naasten worden beter en beter begeleid. Screening en preventie blijven zowel hoopgevend als een uitdaging. Stichting tegen Kanker speelt een belangrijke rol in al deze domeinen, in alle onafhanke­lijkheid en transparantie. Onze expertise wordt nationaal en interna­tionaal erkend. Kanker terugdringen? Daar werkt het hele team van Stichting tegen Kanker keihard aan, op een professionele, enthou­siaste en integere manier.

Van hoop naar overwinning!

Ontdek in dit jaarverslag alle acties van de Stichting in 2018, die dankzij de vrijgevigheid van onze donateurs zijn uitgevoerd.

Download PDF (9.86 MB)Laatst aangepast op: 28/06/2019

“Er was bij mij geen sprake van een voorgeschiedenis van borstkanker in mijn familie, ik behoorde niet tot een risicogroep. Voor ik ziek werd, was ik dus helemaal niet bezig met kanker of met preventie, hoewel we een betrekkelijk gezond leven leidden. Ik zou durven zeggen dat preventie belangrijker geworden is sinds ik ziek werd. En niet enkel in verband met borstkanker, maar in verband met alles, of het nu gaat om tabak, de zon, voeding ... Lees verder