Jaarverslag 2018 | Stichting tegen Kanker

Jaarverslag 2018

Onderzoek boekt vooruitgang in behandelingen. Zieken en hun naasten worden beter en beter begeleid. Screening en preventie blijven zowel hoopgevend als een uitdaging. Stichting tegen Kanker speelt een belangrijke rol in al deze domeinen, in alle onafhanke­lijkheid en transparantie. Onze expertise wordt nationaal en interna­tionaal erkend. Kanker terugdringen? Daar werkt het hele team van Stichting tegen Kanker keihard aan, op een professionele, enthou­siaste en integere manier.

Van hoop naar overwinning!

Ontdek in dit jaarverslag alle acties van de Stichting in 2018, die dankzij de vrijgevigheid van onze donateurs zijn uitgevoerd.

8.1. JV.2018
Download PDF (9.86 MB)Laatst aangepast op: 30/08/2019

In 2011 werd er bij Johan kanker vastgesteld en al snel wist hij: “Ik wil mijn steentje bijdragen.” Johan wilde geld inzamelen voor kankeronderzoek, omdat wetenschappelijke vooruitgang op termijn het verschil maakt. Een kleine zoektocht bracht hem bij Stichting tegen Kanker. “Toch de organisatie die zich het meest inzet en de grootste som geld inzamelt.” Vandaag is Johan vrijwilliger voor de Stichting en behalve organisator van Cyclo4Cancer ook voorzitter van Levensloop Kortrijk.Lees verder